Heeft u een vraag?

Heeft u een vraag? Hieronder ziet u al onze antwoorden op veelgestelde vragen voor dealers over het bestelproces. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op via 040 218 6055 of door te mailen naar info@mintar.nl. We helpen u graag verder.

Met wat voor levertijd kan ik rekening houden?

Wij kunnen al onze webshop producten uit voorraad leveren. Dat betekent dat u binnen een week uw bestelling in Veldhoven kunt komen afhalen.

Wanneer u een product besteld die u extra wilt laten schuren of lakken rekenen wij een extra levertijd van ~2 weken.

Betreft leveringen nemen wij zo snel mogelijk contact met u op om een afspraak te plannen.

Wat zijn de kosten voor het leveren van mijn bestelling?

Afhalen* = €0,-
Bezorgen op dealer-adres in NL** = €75
Bezorgen op particulier-adres in NL** = €150

Kosten voor levering buiten NL op aanvraag.

* Afhaaltijden magazijn; Op afspraak, maandag tot en met vrijdag 8:00 – 10:00 en 15:00 – 17:00 uur
**LET OP: Het is noodzakelijk dat er een heftruck of hulp aanwezig is bij levering van tafelbladen.

Wat gebeurt er nadat ik een bestelling geplaatst heb?

Nadat u uw bestelling in de webshop heeft afgerond ontvangt u binnen enkele minuten een bevestigingsmail in uw mailbox. In deze mail kunt de details nogmaals zien van uw bestelling.
Deze mail wordt ook gestuurd naar de binnendienst van Deponti die vervolgens uw order in gang gaan zetten. U zult vanuit deze afdeling dan binnen 2 werkdagen een officiële orderbevestiging verwachten waar ook de verwachte leverdatum op te vinden is.

Mocht u deze officiële orderbevestiging niet ontvangen, is het van belang dat u even contact met ons opneemt want dan bestaat de mogelijkheid dat uw order niet in goede orde verwerkt is.

Waarom krijg ik geen bevestigingsmail van mijn bestelling?

De kans is groot dat de mail in uw spam terecht is gekomen. Mocht u de bestelbevestiging ook daar niet tegenkomen, neem dan even contact op door te bellen met 040 218 6005

Waar kan ik de factuur van mijn bestelling vinden?

Na ontvangst van uw bestelling, zullen wij uw bestelling zo snel mogelijk verwerken een orderbevestiging toesturen. Na het leveren van de bestelling zullen wij u de factuur zo snel mogelijk toe mailen. Houd daarvoor dus uw mailbox in de gaten!

Vooralsnog worden de facturen niet automatisch toegevoegd aan uw webshop account. Mocht u de factuur niet ontvangen, of additionele vragen over de factuur hebben kunt u altijd even bellen met het nummer 040 218 6005

Kan ik tafelbladen ook in het echt bekijken?

U kunt de bladen uiteraard ook in het echt komen bekijken. Voor de mogelijkheden hierin kunt u het beste contact opnemen met onze binnendienst via info@mintar.nl of even te bellen met 040 218 6005 om de mogelijkheden te bespreken.

Hoe kan ik een onderstel het beste aan het tafelblad monteren?

Wij adviseren om onze onderstellen te monteren met houtbouten met een doorsnee van 8mm en een lengte van 5cm.
LET OP: Deze houtbouten worden niet door ons meegeleverd bij de bestelling.

Verkopen jullie ook aan de consument?

Mintar verkoopt haar bladen niet rechtstreek aan de consument. Wanneer wij een offerte aanvraag binnenkrijgen via de webshop zullen wij deze ‘lead’ altijd doorzetten naar een Mintar verkooppunt in de buurt van de desbetreffende consument.

Kan ik een bestelling annuleren?

U kunt via de webshop uw bestelling niet annuleren. U dient daarvoor een mail sturen naar info@mintar.nl of even te bellen met 040 218 6005

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

U kunt op de inlogpagina klikken op wachtwoord vergeten. U ontvangt een mail en kunt zelf gemakkelijk uw wachtwoord resetten.

Kan ik een blad reserveren?

Er is momenteel geen mogelijkheid om een blad te reserveren via de webshop.

Kan ik een extra login aanvragen?

Iedere dealer krijgt slechts één inlogadres. Het is dus niet mogelijk om ook op andere mailadressen een account te maken voor dezelfde firma. Het mailadres aanpassen is uiteraard wel mogelijk. U kunt daarvoor een mail sturen naar info@mintar.nl